Hae auktorisointia

Kun olet tutustunut pätevyyskriteereihin, voit hakea Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyttä sähköisellä hakulomakkeella. Lomakkeelle täytetään olennaiset tiedot työkokemuksesta ja koulutuksesta sekä projektiosaamisesta. Nämä todennetaan todistusliittein. (ks. tarkemmat tiedot pätevyysvaatimuksista)

Tarvittavat tiedot täytettyään hakija lähettää hakulomakkeensa tarkistettavaksi ISA:an. Hakemus hyväksytään, jos koulutusta ja työkokemusta on riittävästi ja projektiosaaminen on edellytysten mukaista.

Hyväksynnän jälkeen hakija pääsee ilmoittautumaan juridista osaamista mittaavaan tenttiin. Tenttiin ilmoittaudutaan sähköpostitse. Tentin suorittamista varten tulee luoda käyttäjätunnus tenttijärjestelmään.

Jos sinulla on ongelmia hakemuksen täyttämisessä tai muita kysymyksiä hakemukseen liittyen, voit olla yhteydessä sähköpostitse antti.kumpulainen@isayhdistys.fi.

Vuoden 2022 tenttiajat

Vuonna 2022 Isännöinnin Auktorisointi ISA ry tulee järjestämään auktorisointitenttejä isännöitsijöille seuraavilla paikkakunnilla: Jyväskylä, Helsinki, Turku, Tampere, Oulu, Lahti, Vaasa, Kuopio ja Lappeenranta. Tenttiajankohdat varmistuvat tammikuun 2022 aikana heti, kun Korona-pandemian tilanne selviää. Tentteihin voi jo nyt alkaa ilmoittautumaan.

Jyväskylän tentti järjestetään 1.2.2022 klo 11.30 alkaen osoitteessa: Voimala Business Park, Sepänkatu 4 A, 40100 Jyväskylä.

ISA ohjeistaa lähempänä tenttiajankohtaa tarkasti kaikkia tenttiin ilmoittautuneita, miten tenttitilaisuus järjestetään turvallisesti ja mitä osallistujien tarvitsee tilaisuuteen saapumisessa ja paikanpäällä huomioida.

Voit ehdottaa muita ajankohtia, mikäli valmiiksi suunnitellut tenttipäivät eivät sovi. Lisäksi voit tiedustella mahdollisuutta järjestää tentti esimerkiksi omalla työpaikallasi, jos haluaisit suorittaa tentin toisella paikkakunnalla.

Auktorisoinnin hinta

Auktorisoinnin hinta koostuu auktorisointimaksusta ja vuosimaksusta. Maksuilla katetaan auktorisoinnin kustannukset.

Vuonna 2022 ISA ry tarjoaa auktorisointimaksun alennettuun hintaan 150 euroa. Auktorisointimaksu sisältää ensimmäisen vuoden vuosimaksun.

Auktorisoinnin normaali hinta:

• Auktorisointimaksu 400 euroa (Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle alennus auktorisointimaksusta 100 euroa).
  • Vuosimaksu 150 euroa (Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle alennus vuosimaksusta 50 euroa)