Suorita Auktorisoitu isännöitsijä -tentti vuonna 2022. Katso tenttipaikkakunnat alta.

Osoita asiakkaillesi pätevyytesi isännöitsijänä ja hae Auktorisoitu isännöitsijä -nimikettä.

Auktorisointi on tehokas tapa viestiä osaamisesta ja palvelun laadusta sekä kehittää osaamista pitkäjänteisesti.

Hakeaksesi Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyttä sinulla tulee olla riittävä isännöinnin työkokemus ja koulutus sekä projektiosaaminen. Hakijat osallistuvat myös juridista osaamista mittaavaan tenttiin.

Hae Auktorisoiduksi isännöitsijäksi näin:

1. Tutustu pätevyysvaatimuksiin ja tenttiin
  2. Täytä hakulomake
  3. Ilmoittaudu tenttiin hakujärjestelmässä, kun hakemuksesi on hyväksytty.

Vuoden 2022 tenttipaikkakunnat:

Vuonna 2022 auktorisointitentit järjestetään seuraavilla paikkakunnilla: Helsinki, Turku, Tampere, Oulu, Lahti, Vaasa, Kuopio ja Lappeenranta. Tenttiajankohdat alla. Lisäksi jokainen isännöintiyritys voi esittää tentin järjestämistä yrityksen omissa tiloissa oman aikataulun mukaisesti.

Vuoden 2022 valtakunnalliset tenttipaikkakunnat ja tenttipäivämäärät näet alla:

-Jyväskylä 21.9.2022 klo 14.00 Isännöintipäivien yhteydessä

-Lappeenranta 19.10.2022 klo 9.00 Holiday Club Saimaa

-Lahti 27.10.2022 klo 17.00-18.00 ISA-päivien yhteydessä

Jokaisen tenttiajan maksimiosallistujamäärässä huomioidaan koronaan liittyvät rajoitukset ja suositukset. ISA ohjeistaa lähempänä tenttiajankohtaa tarkasti kaikkia tenttiin ilmoittautuneita, miten tenttitilaisuus järjestetään turvallisesti ja mitä osallistujien tarvitsee tilaisuuteen saapumisessa ja paikanpäällä huomioida. Tarkemmat paikkakuntakohtaiset tenttipaikat tarkentuvat noin 1kk ennen tenttiä.

Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyden hinta:

Katso auktorisoinnin hinnat täältä.

Pätevyyden myöntämisestä vastaa Isännöinnin Auktorisointi ISA ry, jonka taustalla ovat Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto. Isännöinnin Auktorisointi ISA ry. auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä sekä valvoo niiden toimintaa.