Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyden hakeminen entistä edullisempaa – auktorisoituneille kehitteillä oma osaamispolku

ISA haluaa tarjota mahdollisuuden osallistua Auktorisoitu isännöitsijä -tenttiin yhä useammalle isännöitsijälle, joilla lähtövaatimukset täyttyvät. ISA tarjoaa myös vuonna 2022 järjestettävien tenttien auktorisointimaksun hintaan 150 euroa. Hinta pitää sisällään myös ensimmäisen vuoden vuosimaksun.

Laadukkaan isännöinnin yksi keskeinen tekijä on ammattitaitoinen, asiantunteva ja osaava isännöitsijä. Isännöinnin Auktorisointi ISA haluaa jatkossa tukea entistä enemmän isännöitsijöiden osaamisen kehittämistä.

– Olemme valmistelemassa laadukkaan isännöinnin koulutus- ja osaamispolun koordinointia, jossa jokainen isännöitsijä voi oman aikataulunsa mukaan kehittää omaa osaamistaan, omien tavoitteidensa mukaisesti. Osaamispolkuun kuuluu myös myös ISA:n järjestämä Auktorisoitu isännöitsijä -tentti, jossa riittävän isännöitsijäkokemuksen ja isännöintikoulutuksen omaava isännöitsijä voi hakea itselleen auktorisoidun isännöitsijän statusta, kommentoi ISA-asiamies Antti Kumpulainen.

Tenttimahdollisuus tulee tarjolle nyt yhä useammalle isännöitsijälle, joilla lähtövaatimukset täyttyvät. Vuonna 2022 järjestettävien tenttien auktorisointimaksun hinta on edelleen 150 euroa. Hinta pitää sisällään myös ensimmäisen vuoden vuosimaksun.

– Kun isännöitsijä saavuttaa Auktorisoidun isännöitsijän statuksen, avautuu hänelle hänen isännöitsijän uralla haastavampia työtehtäviä ja mielekkäitä lisäkoulutuksia ISA:n laatupolulla, kommentoi Kumpulainen.

Lisäinfoa tentteihin ilmoittautumisesta ja tentteihin valmistautumisesta löydät täältä.

Lsätietoja antaa myös:

Antti Kumpulainen