Kesän ykköstapahtumassa asiaa rakentamisen laadusta

Kesän 2019 Laki- ja järjestys -koulutus pureutuu rakentamisen laatuun. Tarkastelussa mm. maankäyttö- ja rakennuslain muutokset, hallinnon luovutus, reklamaatioiden hoitaminen ja sopimukset. Ilmoittaudu mukaan 6.-8.6. seminaariristeilylle Silja Symphonylle.

Koulutukseen voivat totuttuun tapaan osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, paikallisten isännöitsijäyhdistysten henkilöjäsenet sekä tänä vuonna myös ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta.

Koulutukseen voi tänä vuonna osallistua myös ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta.

Korkealaatuiset puheenvuorot, erinomaiset verkostoitumismahdollisuudet ja kiireetön ilmapiiri ovat saaneet osallistujilta kiitosta vuosi toisensa jälkeen. Vuoden 2018 Laki & järjestys -koulutuksen suositteluindeksi (NPS) oli +55.

Siirry tapahtuman sivuille.