Lännen Isännöintipalvelu Oy on vuoden 2016 ISA-auktorisoitu yritys

Vuoden ISA-auktorisoidun yrityksen palkinto myönnettiin tamperelaiselle Lännen Isännöintipalvelu Oy:lle ISA-päivien yhteydessä. Perusteluna palkinnolle mainittiin se, että Lännen Isännöintipalvelun auditoinnissa kirjattiin eniten hyviä käytäntöjä, jotka jakautuivat tasaisesti eri auktorisointivaatimuksille. 19. tammikuuta ISA-päivillä luovutetun palkinnon kävivät noutamassa toimitusjohtaja Harri Järvenpää, isännöintipäällikkö Susu Tossavainen ja isännöitsijä Raija Viljakainen Lännen Isännöintipalvelusta.

ISA ry ylläpitää ja kehittää isännöinnin auktorisointijärjestelmää, auktorisoi isännöintiyrityksiä ja isännöitsijöitä ja valvoo niiden toimintaa.

Lisätietoja:
Kaisa Leiwo, asiamies, Isännöinnin Auktorisointi ISA ry, p. 040 556 6697

lannen_isannointipalvelu.jpg
Kuvassa: Isännöitsijä Raija Viljakainen ja toimitusjohtaja Harri Järvenpää Lännen Isännöintipalvelu Oy:sta, ISA auktorisointitoimikunnan puheenjohtaja Jarmo Asikainen, isännöintipäällikkö Susu Tossavainen Lännen Isännöintipalvelu Oy:sta sekä ISA hallituksen vara-puheenjohtaja Olavi Merikanto.

Julkaistu: 23.1.2017 14:54